Περιφέρειεα Αττικής Αθήνα

Κάνε την άσκηση Καλή Συνήθεια

 

Το πρόγραμμα δράσεων ΕΥ-ΚΙΝΗΣΙΣ υλοποιείται από την Περιφέρεια Αττικής και στοχεύει στην προαγωγή της υγείας στο εργασιακό περιβάλλον. Στόχος του είναι να ενημερώσει τους εργαζόμενους που ασκούν καθιστικό επάγγελμα για τους κινδύνους που εγκυμονεί η καθιστική ζωή και να τους παρακινήσει προς έναν πιο υγιή τρόπο ζωής με σωματική άσκηση και σωστή διατροφή.

Φεστιβάλ Άθλησης & Αναψυχής - δήλωσε συμμετοχή
Πρόγραμμα Φεστιβάλ
Γίνε και εσύ εθελοντής
Γυμναστική το γραφείο - δες το βίντεο

ασκήσεις

πλάγια διάταση αυχένα

πλάγια διάταση αυχένα

Σε καθιστή θέση πιάνουμε με το δεξί χέρι την καρέκλα από κάτω για αντίσταση. Γυρνάμε το κεφάλι προς τα αριστερά μέχρι να νιώσουμε ευχάριστα τη διάταση στη δεξιά πλευρά του αυχένα. Αλλάζουμε χέρι και επαναλαμβάνουμε από την άλλη πλευρά. Αναπνέουμε αργά κατά τη διάρκεια της άσκησης και είμαστε προσεκτικοί να αποφεύγουμε τις περιστροφικές κινήσεις. Επίσης όταν κάνουμε μια διάταση του αυχένα προς οποιαδήποτε κατεύθυνση, επαναφέρουμε το κεφάλι μας αργά στην αρχική του θέση.

άσκηση για το κυκλοφορικό

άσκηση για το κυκλοφορικό

Τεντώνουμε το ένα πόδι μπροστά κουνώντας τη μύτη του ποδιού προς την κνύμη. Φέρνουμε το σώμα ελαφρώς μπροστά και αρχίζουμε να νιώθουμε μια διάταση στη γάμπα μας και στο πίσω μέρος του μηρού (δικέφαλο μυ)

διάταση της πλάτης

διάταση της πλάτης

Καθόμαστε σε καθιστή θέση και τεντώνουμε τα χέρια μας προς τα μπρος. Κατά την εκπνοή τεντώνουμε τη σπονδυλική μας στήλη έτσι ώστε η πλάτη μας να σχηματίζει μια καμπύλη και τα χέρια να πιέζουν προς τα μπρος. Κατά την εισπνοή επανερχόμαστε στην αρχική θέση. Επαναλαμβάνουμε 3-5 φορές.